Coraz częściej słyszysz o tym, że masaż biurowy może całkowicie odmienić Twoją firmę? Zastanawiasz się w czym tkwi jego fenomen i czy faktycznie warto wdrożyć sesje masażu również w swojej firmie?
Gdy rozmawiamy z właścicielami firm o masażu biurowym, to zazwyczaj pojawia się prawdziwe gradobicie pytań. Wszak, w naszym kraju ten rodzaj masażu nie jest tak popularny, jak na zachodzie.
Z racji, że wiele kwestii regularnie się powtarza, to zebraliśmy je w jeden artykuł. Poniżej znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o masażu biurowym.
Skupiamy się nie tylko na tym, jak wygląda taki masaż, ale również, co wnosi dobrego dla firmy i dlaczego decyduje się na niego coraz więcej przedsiębiorstw. Warto przeczytać, aby dowiedzieć się, jak możesz sobie pomóc zostać branżowym liderem.

Co to jest masaż biurowy?

Wiele osób kojarzy masaż z dużym stołem do masażu, zdejmowaniem ubrań, olejkami zapachowymi i relaksacyjną muzyką. Owszem, taka forma masażu jest niezwykle popularna, ale biura rządzą się innymi prawami. Brak tu miejsca na długie sesje. Liczy się szybkie przywrócenie pracownikowi sił witalnych oraz uwolnienie go od napięcia mięśniowego i bólu, aby mógł pracować efektywniej. Dlatego nasi masażyści poświęcają ogromną uwagę tym miejscom na ciele, które są najbardziej narażone na destrukcyjne napięcie i kumulują stres– one są źródłem dolegliwości bólowych.
Najmocniej przeciążone partie ciała w przypadku pracy biurowej to: odcinek szyjny kręgosłupa, piersiowy oraz kark i ramiona. Pociąga to konsekwencje w postaci niższej produktywności, gorszej koncentracji i z czasem branie zwolnienia lekarskiego, aby doprowadzić organizm do ładu.
Jednak środki przeciwbólowe, czy kilkudniowe zwolnienie do tylko maskowanie skutk